Gisteren bracht ik een bezoek aan Eindhoven . Ik was er al in de middag en heb eerst een half uur naar een plaatsje op een terras moeten zoeken omdat alles vol zat.

Uiteindelijk zat ik heerlijk genietend van een glas Brand bier op een terras waar ik bleef tot de zon bijna onder ging.

Ik was al van plan om bij Thai Anek te gaan eten , aan de Leenderweg 109. Dus vanaf het terras in de laatste zonnestralen lekker 15 minuten wandelen ,en dus had ik een hongerig gevoel.

Bij Thai Anek werd ik hartelijk ontvangen door Will , die samen met zijn partner Anek de zaak runt. Na wederom eenpaar biertjes de menukaart bestudeerd en ik koos voor nummer 18 en 54 , met het verzoek het gelijktijdg te serveren . Gebakken rijst kost 3,50 extra en omdat ik dat ook lekker vind bestelde ik dat ook.

De Yam Nua was heerlijk fris en niet te heet voor mijn smaakpappilen en er zaten heerlijk malse stukjes biefstuk in.

De garnalen met basilicum was ook overheerlijk ,met een stuk of 6 grote garnalen , de basilicumsmaak overheerste niet , zodat de garnalen smaak voor de volle 100% aanwezig bleef.

Ik had weer heerlijk gegeten en dit is toch wel een van de betere Thaise restaurants .

Thais restaurant Mukda in Eindhoven is inmiddels gesloten , de website heb ik verwijderd.