Recept oestersaus???

• Kaat

Hallo allemaal.

Wie kan mij helpen aan het recept van oestersaus???

Ik geloof niet dat dat ergens te vinden is op internet.

Ik wil die graag zelf maken om te wokken.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes Kaat

• aziz

ja, je kunt bijv.garnalen bakken en dan oester saus doorheen doen.op internet stond dat 't heel lekker is.

• Henk

Oestersaus is verkrijgbaar in de meeste supermarkten en in aziatische toko's. Het is een basissaus, net als soyasaus, vissaus ed. Zelf maken is een ingewikkeld en omslachtig proces. Koop gewoon een fles in de winkel.

• Virginia

Hallo Kaat,

Hopelijk heb je nu ondertussen een recept voor oestersaus dan zou ik dit ook wel willen.

Het enige dat ik voor het ogenblik weet is dat er soyasaus inzit met bruine suiker tot siroop herleid (i.p.v.syasaus zijn er ook die een soort extract van runderboullon gebruiken) ik weet ook nog dat er champignon- en gedroogde visextract in zou zitten. Laat me iets weten als je het recept hebt. Grtjs Virginia

• A. Oostvogels

Op deze site Appon's Thai Food . Alles over thaisekeuken ook de Oestersaus

Wel even vertalen van Engels naar Nederlands.

http://www.khiewchanta.com/

veel kook plezier.

• Jorge

Ik denk niet dat je goed hebt gegoogled. :D

• rdingo

Wist je dat oestersaus uit een fles veel vetsin bevat. Het is rotzooi en hoor vooral niet thuis in de Thaise keuken. Helaas is dit nog vaak wel het geval, ook in Nederland.

cheers

dingo

• dingo

Even nog een toegift. De oestersaus (nam man hoi) is geen Thai saus. Het is een 100 puur Chinese saus.

cheers

dingo

• axolotl2009

Op deze site staat het recept :)

http://food.gusni.com/recipes/sauce/Oyster_Sauce.html

succes ermee!

• eviet

Anonymous

Hallo allemaal.

Wie kan mij helpen aan het recept van oestersaus???

Ik geloof niet dat dat ergens te vinden is op internet.

Ik wil die graag zelf maken om te wokken.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes Kaat

gewoon oestersaus zelf maken intikken en dan kom je oestersaus met verse oesters. zal wel een duur recept zijn succe