gratis naar thailand 2 pers.

  • dingo

    Gratis voor 2 pers. 13 dagen een culinaire tocht door Thailand. Alles gratis en incl. de vlucht en de high-lights.

    Als iemand daar zin in heeft zal ik het uitleggen hoe het werkt!!!!!

    cheers

    Dingo

  • isanboer

    Ik kan helaas in 2008,en 2009 géén gebruik maken van het smakelijke aanbod naar Thailand.(Ja inderdaad de belastingdienst nog leuker hebben ze het gemaakt voor me),maar kan je een tipje van de sluier oplichten ?

    Voor mijn huistelefoon hoor ik altijd stemmen zo rond 17:30,met gratis dit en gratis dat.

    Dit was het weer uit .NL

  • Willem

    Ja Dingo leg het maar eens uit.

  • Willem

    Ha ha, 1 april maar ja je noemde geen datum.

  • dingo

    Nee, er zit geen addertje onder het gras. Je moet alleen aan eten bij Baan Isaan in Nijmegen, of afhalen of een catering bon hebben. Als je maar een afrekenbon hebt ingeleverd met je naam er achterop en hoe je bereikbaar bent. Dit is dus je lot en tussen kerst en nieuwjaar (2008) wordt er een greep gedaan in de bak met deze bonnen. De reis is in maart/febr. 2009, in overleg met de winnaars.

    Nou dat is alles. Je hebt natuurlijk maar een geringe kans maar je hebt in ieder geval lekker gegeten want eten moet je toch, of niet soms. Daarbij is de kans dat je wint enige miljoenen keren hoger dan een hoofdprijs in de Staatsloterij.

    De reis is dus inclusief de tickets en een tocht 13 dagen door Thailand. Een bezoek aan alle highlights met verschillende cullinaire atrakties. Tevens is er in Chiang Mai een kookcursus. Je laatste drie dagen zijn uitrustdagen in Cha Am aan het strand, leukt toch!!!!

    cheers

    Dingo

  • Willem

    Jammer dat ze niet in Rotterdam zitten want het lijkt met wel een leuke reis. Ik zou hem wel uitbreiden.

  • thaisekeuken.startpagina.nl

    Willem , je kan zelfs een gratis diner winnen bij dit Thaise restaurant in Nijmegen , maar dan moet je wel loten willen kopen.

    De winnaar van vorig jaar is vanuit Amsterdam naar Nijmegen gereist en was heel erg tevreden.

    Maar jij eet toch alleen maar Pad Thai ?

    Thais eten is veel lekkerder en origineler dan Chinees eten

    Stel je voor , 2 vliegen in een klap. Loten zijn voor de Thaise party in Eindhoven op 17 Augustus , waar ook andere Thaise restaurants aan meedoen , zoals SalaThai Eindhoven , ChangThai uit Eindhoven en eerder genoemde Baan Isaan in Nijmegen

    Rene

  • Willem Tel

    René er is nog veel veldwerk voor je te doen hier in het westen met Amsterdam, Den Haag en Rotterdam met hun Thaise restaurants, misschien zit er wel een sponsor tussen. Ik zag dat Amsterdam er wel 34 heeft, meer dan Chinese. En wat ik gisteravond gegeten heb was ook heel lekker. En wat Chinees eten betreft het aanbod is veel groter hier in de buurt maar ik ga ook wel eens naar Heezen, de Indische toko op de Langenhorst in Rotterdam naast Coen Moulijn. Voortreffelijk Indisch eten, daar komen ook veel Thaien hun Thaise groentes en ingredienten e.d. kopen.

    Vroeger ging ik met de boot wel eens naar Dordrecht en ging ik bij Chinees eetcafe/snackbar Jade op de Voorstraat 206 wel eens iets eten, voortreffelijk, maar nu lees ik dat ze de loempia's niet meer zelf maken.

  • dingo

    Beste Lotgenoten

    Voor de duidelijkheid, het gaat het hier in dit bericht over het Thaise feest in Eindhoven en dus niet over de aktie van de gratis reis. Maar dit had natuurlijk iedereen al begrepen.

    Oh ja, ik had nog vergeten te vermelden dat de grais reis aktie tot de dag van de loting doorloopt tot het eind van dit jaar.

    Een gezellig dagje Nijmegen naar de vierdaagse in de zomer of in de herfst een fietstocht in de Berg en Dalse bossen of een fietstocht over de dijk van de Millinger waard en de Duffelwaard is heel bijzonder en dan kun je nog ook een bon invullen.

    De cullinaire atrakties worden nog samengesteld maar zullen in ieder geval de keuken uit verschillende streken in Thailand vertegenwoordigen. In Chiang Mai zal dit natuurlijk de Lanna keuken worden. Enne, voor de liefhebbers is er ook een fietstocht met de fietstoer van Co van Kessel, Een paar dagen Bangkok zit er ook in en Ayutaya enz.

    cheers

    Dingo

  • Willem

    Ja het wordt nu wel verwarrend maar bedankt voor de uitleg.